Wikia

VerhaalEdit

Een groep jongeren gaat samen op vakantie naar Jamah, een eiland vlakbij de Zuid-Amerikaanse kust. Ze verblijven in een mooie, luxe villa. Als ze daar eenmaal zijn, gebeuren er vreemde dingen… De serie begon 9 augustus.

Dag 1 Dustin, Max, Youri en Jamie komen aan in de villa. De kamers worden verdeeld, Jamie en Dustin slapen in slaapkamer 1. Youri en Max slapen in slaapkamer 2. Dan gaat iedereen slapen.

Dag 2 Jamie is vroeg wakker en gaat even naar het strand, daar schrijft ze in haar dagboek. Als ze thuis komt slaapt iedereen nog steeds en besluit ze maar wat gitaar te gaan spelen. Dan komt Max beneden en gaat broodjes halen. Als hij terugkomt is iedereen wakker en ontbijten ze. Youri loopt boos van tafel en ziet wat bewegen onder zijn dekbed, wat is het? Dustin en Jamie gaan naar het strand, Youri wil ze met Max achtervolgen. Max wil niet meedoen en loopt naar Jamie en Dustin toe. Dan wordt Dustin door Youri gegrepen en onder water gesleurd. Dustin kan nog net op tijd gereanimeerd worden door een ambulancebroeder. Youri besluit zich gauw uit de voeten te maken en valt thuis in slaap, daar heeft hij een hele rare droom, de hele villa staat in de fik. Dan wordt hij wakker en beseft dat het maar een droom was. De rest gaat ook naar huis, Dustin gaat even slapen, Jamie gaat bij hem op de kamer zitten schrijven. Ondertussen is Bethany aangekomen op een plek, maar ze weet niet hoe ze bij de villa moet komen. Ze komt een week later. Max gaat hardlopen en wordt steeds achtervolgt door een (onbekende) man. Dustin zit ondertussen op een terrasje en Max komt hem daar tegen. Hij wordt nog steeds achtervolgt en Dustin en hij rennen gauw weg. Dustin schiet een steegje in en Max rent naar huis. Als Dustin tegen de avond nog steeds niet thuis is besluit Jamie hem te bellen, hij neemt niet op. Ze gaat hem zoeken, maar vind hem nergens. Later op de avond gaat Max hem nog eens zoeken en vind hem, nog steeds in het steegje liggend, met allemaal bloed aan zijn arm. Hij blijft bij Dustin en samen vallen ze in slaap.

Personages (op volgorde van verschijnen)Edit

HoofdrollenEdit

Speler Personage Status (in dagen)
Miekeeee9 Jamie 1-
Jesse Dustin 1-
Voskesc Youri 1-
Sven Max 1-
Jasmijn Bethany 2-
Pjotr JP 3-
*Lotte* Vlinder 4-
Rachelle Beau 6-
JessJesc1 Jake 10-

BijrollenEdit

Speler Personage Status (in dagen)
Jesse, Miekeeee9 Ambulancebroeder Ralph 2, 15-
Voskesc Brandweerman Sam 2