Wikia

2011 Edit

In 2011 deed Lissa voor het eerst mee, met haar liedje Ding ding ding. Ze werd echter gediskwalificeerd, omdat ze slechts een paar weken te jong was. Daarna heeft ze nog het nummer Diep in de jungle opgenomen, maar deze was buiten de inschrijfperiode van het Junior Songfestival. In 2012 en 2013 heeft ze niets meer van zich laten horen. Lissa werd genomineerd voor de Race naar 2011 en haalde de finale. Hier werd ze 4e met 101 punten.

2014 Edit

Na twee jaar afwezigheid keerde Lissa in 2014 terug bij de Junior Songfestival audities. Ze deed samen mee met Jiska en ze zongen Da da dansen. Ze werden vrijwel onmiddelijk genomineerd voor de JSF race en behaalden hier wel 51 trofeepunten, meer dan welke act ook. Het was dan ook geen verrassing dat ze zich kwalificeerden voor de Afvallers finale.

Helaas werd tijdens de stemperiode de video van Da da dansen offline gehaald en kon er niet fatsoenlijk worden gestemd. Daardoor was opnieuw een diskwalificatie als gevolg, alleen deze keer vanuit de JSF race.

Lissa in de JSF Race Edit

Ondanks Lissa te jong was voor het echte Junior Songfestival, werd ze gewoon genomineerd voor de JSF Race. Doordat ze gediswalificeerd werd, viel ze tijdens de race wel af, maar voor de afvallers race mocht ze terug komen en toen werd ze 4e.

In 2014 doet Lissa opnieuw mee met de JSF race. Deze keer samen met Jiska.

Jaar Artiest Nummer Plaats Punten
Am 2011 Lissa Ding ding ding 4 101
Vlag-Malta 2014 Lissa & Jiska Da da dansen DQ 51 *
* = Lissa & Jiska behaalden 51 trofeepunten, maar deden helaas niet mee in de Afvallers finale, omdat ze werden gediskwalificeerd. (DQ)